נשמח לשוחח איתך על הפרויקט הבא שלך

התייעץ ושתף אותנו בכל נושא רלוונטי,
ואנו ניצור איתך קשר בהקדם





    אתה מחליט!

    ענן המחשוב מאפשר למשתמש שליטה וויסות של עוצמת המחשוב הנדרשת כך שבעיתות עומס ניתן לשכור כוח מחשוב גבוה יותר ובעיתות רגיעה להקטין את ההוצאה.

    החזון של ענן המחשוב הוא לאפשר למשתמשים להתחבר לכל שירותי המחשוב להם זקוקים באמצעות האינטרנט, באופן דומה להתחברות לרשת חשמל. למרות שבדרך כלל המושג ענן מחשוב מתייחס למרכזי מחשוב של ספק חיצוני יש המשתמשים גם במושג ענן מחשוב פנימי לשירותים הניתנים בגבולות אותו ארגון, אך באתרים פיזיים שונים.

    מדובר בתחום שהינו חדש יחסית בעולם אם כי כל המומחים העולמיים תמימי דעים כי טכנולוגיה זו תתפוס חלקים ניכרים משוק המחשוב הארגוני בהמשך. לחברתנו ידע מעשי מוכח בהפעלת מספר שירותים בצורה זו ואנו מחלוצי השיטה בישראל.


    פיתוח תוכנות כשירות

    לחברתנו ניסיון וידע מוכח בפיתוח מערכות לענן המחשוב במודל תוכנה כשירות. נשמח להעמיד לשירותך את הידע שלנו ולפתח עבורך פתרונות מבוססי ענן מחשוב. מערכות אלו זמינות מכל מקום באמצעות האינטרנט.


    אירוח יישומי ענן

    אירוח יישומי ענן, אינו אירוח אתר רגיל ונדרשת לכך התמחות וראיה כוללת של השירותים הניתנים באמצעות הענן. לכן חשוב עוד בשלב הפיתוח לבצע ניתוח מקיף של הצרכים, היקפי הגידול המשוערים ולבחור פתרון אירוח מיטבי תוך בחינת חלופות ושימוש בתשתיות אירוח מוכרות דוגמאות Azure, Amazon AWS


    פתרונות יחודיים לסביבת מג׳יק

    אנו מתמחים בפיתוח יישומים מבוססים XPA בתצורת Web. במסגרת הפתרון אנו נותנים פתרון כולל הנדרש לניהול סביבת ענן מלאה: גבייה, ניהול משתמשים, ניהול קבצים, ניהול גרסאות ועוד.

    ליצירת קשר

    התייעץ ושתף אותנו בכל נושא רלוונטי, ואנו ניצור איתך קשר בהקדם





      Skip to content